Педагогічні читання як черговий етап обміну досвідом та підвищення професійної майстерності

Педагогічні читання як черговий етап обміну досвідом та підвищення професійної майстерності

Щороку в нашому навчальному закладі проходять педагогічні читання,  на яких обговорюються актуальні проблеми навчально-виховного процесу.

Педагогічні читання  - одна з продуктивних форм методичної роботи з підвищення професійної   компетентності педагогів, удосконалення науково-методичного рівня підготовки педагогів, стимулювання творчої ініціативи, пошуку та підтримки творчих педагогів, сприяння запровадженню їхніх методичних напрацювань  до освітнього процесу, вивчення та впровадження в практику роботи передового педагогічного досвіду.

 7 лютого 2018 року відбулися педагогічні читання на тему: "Професійна майстерність викладачів та втілення досвіду в навчально-виховний процес коледжу". Нетрадиційну форму проведення засідання,   а саме – портфоліо, обрали члени методичної ради на другому черговому засіданні в листопаді 2017 року.

Мета педагогічних читань - обмін досвіду роботи педагогічних працівників у рамках циклових комісій, а також популяризація способів та форм узагальнення і систематизації передового педагогічного досвіду. Готували педчитання викладачі коледжу на чолі з головами циклових комісій та методистом.  

У процесі підготовки педагогічних читань ми прагнули об'єднати індивідуальні й колективні дослідження даної проблеми.  Це дало можливість кожному не лише узагальнити свій власний наявний досвід, але й збагатити досвідом колег, розробити нові форми його впровадження.

План проведення

1.      Портфоліо як індивідуальна траєкторія підвищення кваліфікації педагога. (Болюта О.Б.)

2.      Портфоліо як форма систематизації досвіду роботи циклових комісій.  (Синчило І.П., Прищенко Ю.С., Дуденко О.В.)                 

3.      Портфоліо як відображення індивідуальності викладача. (МірошниченкоА.М., Бичкова А.В., Телегуз Л.В., Галутва Ю.В.)

4.      Портфоліо як технологія оцінки особистісних досягнень викладачів. (Рись Ю.С., Колеснік А.П., Крат О.Л.)

5. Професійна компетентність викладачів та роль психолого-педагогічних настанов у навчально-виховному процесі. (Коба А.В., Соломонова І.Н.)  

Доповідачі ділилися досвідом роботи із запропонованих тем, використовуючи мультимедійний супровід, застосовуючи сучасні інформаційні технології.

              

      

 

 

   

У рамках педагогічних читань були створені оптимальні умови для неформального активного професійного спілкування і це дало можливість педагогам розширити свою педагогічну свідомість, обмінятися досвідом, знайти однодумців, а також об'єднати педагогів з метою подальшої співпраці, акумуляції ідей і поєднання можливостей; підвищення ефективності педагогічної праці завдяки обміну професійним досвідом з колегами, підвищення мотивації педагогічної діяльності; розвитку форм партнерства й співпраці педагогів.

На педчитаннях була представлена виставка  педагогічних надбань та методичних знахідок викладачів коледжу.

На виставку були представлені методичні роботи викладачів трьох циклових комісій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

avatar